? ??????????????Twitlight City Scape? ????? ?? ???Rating: 4.0 (3 Ratings)??2 Grabs Today. 1292 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 925 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 13 juni 2009

@ beccis place

Jo nu är det ju så att det var studenten i fredags!
Min kära syskon och 2 av mina kusiner tog studenten
och de alla var jättefina!:)

så det har varit lite svårt att skriva något här.
+ att jag har inte hittat så mycket
som är tillräckligt roligt för att skriva upp här.
Men jag har inte letat så noga heller för att
jag är hemma hos min kompis så
man vill j uinte spara massa "skräp" på
hennes dator :) menmen det hinner väll bli
ett par inlägg imorgon, blir nog en hel del bilder
också för att kompensera för alla inlägg utan!
Vill ni ha massa Twilight Info så besök Twilightobession.se
för de är den twilight-bloggen med mest uppdateringar just nu!

5 kommentarer:

marigona sa...

hmm, svårt detta! =) Det är ju alltid så att böcker är bättre än filmen och det stämmer när det gäller twilight. Jag blev besviken på filmen för ingenting var sig likt! Twilight filmen var jättebra i sig men det kändes som en annan historia eftersom att deras kärlek inte var lika äkta i filmen som i boken! Boken beskrev allting så mycket bättre medan i filmen så försökte man klämma ihop allt i timmar! Sedan har jag ju hört att New Moon filmen ska avsluta på ett helt annat sätt än vad den gör i boken och jag tyckte att den avslutad på ett romantiskt sätt i boken! Men ändå så måste jag säga att du borde läsa böckerna! För då vet du i alla fall hur det egentligen ska vara haha! Sedan är det person till person. Vissa tyckte att filmen var bättre andre tyckte inte det =) Men du borde helt klart läsa böckerna! :)
(jävlar vilket långt svar haha, hoppas att detta hjälpte lite i alla fall ) :D

marigona sa...

hahah visst är han? och snygg också... :D

marigona sa...

hahah jag tror inte heller det! Men någon kommer ju eventuellt att vinna hans hjärta haha! :D

marigona sa...

man kan ju tro att dem skulle fatta efter första gången men nej. :S

marigona sa...

hahah BJ betyder Blow Job. Tror du vet vad det betyder haha.. :)