? ??????????????Twitlight City Scape? ????? ?? ???Rating: 4.0 (3 Ratings)??2 Grabs Today. 1292 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 925 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 28 juni 2009

klämmer in mycket :)

jag klämmer in lite allt möjligt i detta inlägg.
Men för det första så tänkte jag säga
att jag starkt funderar på att skapa en ordentlig
blogg på blogg.se, en för twilight
och en om mig, om jag kan lära mig designa
elr nån annan snäll orkar lära mig (:
För att på blogg.se är det lättare att göra reklam för sig,
vilket gör att det är betydligt lättare att fixa fler läsare.
Kommer dock inte ta bort den här bloggen för blogspot är
mysigare enligt mig:)



Den här länken är mest för min skull (a)
så att jag kan klicka HÄR när jag kmr hem
och beställa den söta tidningen :)

" What pictures really say" - igen fast bättre.
tänkte lägga upp bilder, men jag är ju som sagt
i dalarna och mormors dator är för seg för det.

Sist men inte minst, en dikt. Som jag hoppas
att ni tar er tid att läsa. Twilightobsession
hade lagt upp den och här är källan.


I promise to remember Bella
Each time I carelessly fall down
And I promise to remember Edward
When ever I'm out of town
I promise to obey traffic laws
For Charlie's sake of course
And I promise to remember Jacob
When my heart fills with remorse
I promise to remember Carlisle
When ever I am in the Emergency Room
And I promise to remember Emmett
Every time there's a huge boom
I promise to to remember Rosalie
When ever I see something that holds pure beauty
And I promise to remember Alice
When I'm at a mall and a cute outfit spots me
I promise to remember Renesmee
When I see that beautiful bronze hair
And I promise to remember Esme
When someone tells me they care
I promise to remember Jasper
Whenever my stomach isn't curled
And I promise to remember the Volturi
When someone speaks of dominating the world
Yes I promise to love Twilight
Wherever I may go
So that all may see my obsession
Because I know what the Twilighters know

2 kommentarer:

marigona sa...

hahah eller hur:) Hon hittar ju bästa förklaringen till bilderna haha :D

marigona sa...

tack att du röstade på oss! :D Jag lägger till dig på twitter =)