? ??????????????Twitlight City Scape? ????? ?? ???Rating: 4.0 (3 Ratings)??2 Grabs Today. 1292 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 925 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 23 juni 2009

Live från vardagsrummet


Ja, sitter här (och bloggar från mobilen) nu och tittar på allsång på skansen med måns Zelmerlöw, ja han gillar jag. :d det enda jag kan säga som är lite twilight relaterat är att robert håller på att spela in sin nya film remember me som jag tänker se. Har kommit nya bilder från inspelningen bl.a lite pussbilder och polisbilder :p det är allt jag säger. Och för er som bryr kan jag säga att min kompis såg the killers i oslo igår. Och brandon gick typ fem meter ifrån henne när hon väntade på att få komma in, om man skall tro på hennes sms. Sen kastade trummisen ut sina trummpinnar, och hon fångade den ena. Jaja Beccis, grattis! Kan ju bara säga att när hon sa det här så gjorde det mig ännu sugnare på att träffa robert. Men lugn, jag håller mig till reglerna och tänker inte hoppa på honom om jag skulle träffa honom. Önska kan man ju göra.

1 kommentarer:

beccis sa...

:DDD