? ??????????????Twitlight City Scape? ????? ?? ???Rating: 4.0 (3 Ratings)??2 Grabs Today. 1292 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 925 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 25 juni 2009

Mobilbloggar


Ja, som sagt så nu håller jag på och mobilbloggar. På bilden är det en av hundarna som min syster varit hundvakt åt under ca 1 veckas tid. kevin heter han. Och om hon får för sin sambo ska hon kanske behålla honom, det hoppas jag. Anyway, idag har jag inte fått så mycket updates om twilight, har mest sett bilder och sånt. Just nu sitter jag brevid min kusin i soffan medans hon spelar fable, vi har grillat hemma hos henne och käkat jordgubbar :d har även tittat på kung fu panda, har sett en liten del på Carros ipod touch förut, men inte hela:-) Anyway, det här var en bra dag, så tack för den!

1 kommentarer:

marigona sa...

jag skrev precis ett inlägg om det eftersom att så många har frågat :) Men du behöver inte skriva någonting på state och zip! :D Det viktigaste är att svara på de ställen som har röda stjärnor :)!