? ??????????????Twitlight City Scape? ????? ?? ???Rating: 4.0 (3 Ratings)??2 Grabs Today. 1292 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 925 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 25 juni 2009

Tips!

Ja, jag har inte varit så ihärdig med det här tipsandet
men här kommer ett till!:D
tänkte tipsa om en låt, en bok och en film!

Den här låten är grym, så den är verkligen värd en titt.


Och sen till alla er som inte läst harry potter böckerna än,
gör det :) man förstår filmerna mycket bättre om man läst böckerna,
och jag själv är inte besviken på filmerna (än så länge).

Filmen jag tkr ni borde se är
(för er som inte redan sett den då alltså.)
Alex Rider - Stormbreaker.
Filmen är grym and the boy is so cute. :)(a)
Såg en reklam för en ny film elr serie här om dagen där han var med..
men jag kommer inte ihåg vilken det var..:S
nej nu ska jag söka svar!


UPDATE:
Jag kom på i vilken reklam det var jag sett honom i
(hans namn är förresten Alex pettyfer )
han spelar rektorns son i Wildchild.
DEN FILMEN MÅSTE JAG SE :)

0 kommentarer: