? ??????????????Twitlight City Scape? ????? ?? ???Rating: 4.0 (3 Ratings)??2 Grabs Today. 1292 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 925 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 26 juni 2009

Planer inför dagen!

jag tkr att ni har tid att läsa hela, för min skull?:)

Ja, eftersom att jag inte bara skriver om twilight,
utan även om mig själv i denna blogg så kommer här
ett inlägg som inte har med twilight att göra ;D

Idag så ska man ner till vattendraget med de sötaste!:)
Synd bara att dom flyttat festivalen från löga till stan,
Det gillar jag inte :O
Det var ju asmysigt att åka karuseller och se ut över mälaren.
Spec när det var mörkt och alla karusellers lampor lös.
Och jag och brudarna sitter och skriker FOTBOLL!
när vi kommer högst upp haha.. minnen!
Ska knarka sönder virvelvinden idag,
och sen hulken med denice, för det har jag lovat :)
Efter vattendraget ska jag hem till beccis
med henne&linnea, jao typ mina bästa vänner tyyyp?:)
Känt dom ett bra tag nu ;D lärde känna dom när jag börja förskolan
(alltså sex år?) och nu ska vi börja nian ( alltså 15)
så det borde ju bli... 9 år ?;D
anyway, den här dagen borde nog bli skön!
imorgon hämtar min pappa mig hos beccis sen åker vi upp till dalarna!

där jag ska bo hos mormor i en vecka,
vi ska vara barnvakter åt min kusin som är.. 3 elr 4 tror jag:)
vi ska titta på strutsar (för typ 4e gången, men det är apakul!)
och isbjörnar sen vill min andra kusin spela bil-bingo också..
haha vilket liv jag har! XD
synd att jag missar smallville idag också

1 kommentarer:

Anonym sa...

omg.. vad ska jag göra med den här informationen?:O / The twilight phenomenon crew.