? ??????????????Twitlight City Scape? ????? ?? ???Rating: 4.0 (3 Ratings)??2 Grabs Today. 1292 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Summer's Glory? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??1 Grab Today. 925 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 26 juni 2009

wää :(

omg, såg nyss en riktigt gripande film
hemma hos beccis.
American History X. Den är så fin.
Den får bli dagens tips idag,
tillsammans med filmen " pass it forward "
båda två är riktigt starka historier
(och gripande) men American History X
är något som jag påverkas av,
eftersom att det handlar om rasist,
och jag är emot rasister.
även om rasister har en grund som kanske stämmer,
så har dom överdrivit det så mkt,
så att det som från början var fakta,
nu har blivit till fiction. Om ni förstår vad jag menar.
Om vi säger att jag blev nedslagen av 1 kille av annan ras,
så när jag berättar det för mina vänner skulle det helt
plötsligt vara 30 killar. Från fakta till Fiction.

slutplädering;
den här dagen har varit bra tack för den.
Rasister är inte bra, och vi ska stoppa rasism!
Filmerna bör ni se, men se dom inte med folk
som inte får se er gråta, och ta mer er
massa näsdukar. Ahjuste, såg måns zelmerlöw
uppträda liv idag också, så även om
jag kanske är lite "skakad" efter filmen, så
kommer jag fortfarande somna med ett leende på läpparna.

0 kommentarer: